Máme koťata

09.06.2010 15:44

  8. června 2010 v 18:00 se nám narodilo pět fešných koťat, jeden kocourek a čtyři kočičky. Matkou je naše Franz Josef (Tereza) a otcem Kocour (Tim). Koťata budou odchována v bytě, zvyklá na kočičí záchod, očkovaná a odčervená.

Franzi je stříbrná činčila, Kocour je zlatá činčila, oba rodiče jsou zdraví. Koťata jsou bez PP, ale je to "chov" babičky, ne můj.

Pro vysvětlení všem rýpalům - moje iniciativa to opravdu není, nikdy jsem nebyla a nebudu pro chov zvířat bez PP, tyto kočky nabízím z toho důvodu, aby našly milující majitele, kteří je pokud možno nechají vykastrovat, ale to není podmínka, jsem v pozici, kdy podmínky diktovat nemůžu.

 

Fotografie budou postupně přibývat na www.gwaenardell.rajce.net

 Franz Josef

 Kocour

 

 

Koťata:

 Světlá kočička

 

 

 

 Tmavá kočička

 

 

 

 Světlá kočička

 

 

 

 Tmavá kočička

 

 

 

 Světlý kocourek

 

Koťata jsou předběžně nabízena novým majitelům, kdyby někdo chtěl chlupatou kočku na mazlíka, tak u nás je jich pět:)

Zájemci mohou psát na můj e-mail gwaenardell@seznam.cz

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode